top of page

למי כדאי לבנות אתר בWix?

למי כדאי לבנות אתר בוויקס

לחברת Wix יש למעלה ממאה חמישים מיליון משתמשים פזורים ב190 מדינות שונות. מערכת וויקס היא במחיר נוח עבור בעלי עסקים, קלה לשימוש ללא הרבה סיבוכים עבור בעל עסק לבנות ולתפעל אתר אינטרנט עבור העסק.

בתקופת הקורונה גדלה הפעילות של וויקס בעשרות אחוזים והפלטפורמה קיבלה שיכלולים ושיפורים רבים.

לבנות אתר לבד היה במשך שנים נחלתם של מתכנתים או בעלי יכולות "טכנולוגיות" אך אודות לוויקס כיום כל אחד יכול לבנות אתר.

לא משנה מהן היכולות הטכנולוגיות שלכם או יכולות העיצוב שלכם עורך האתרים של וויקס יהווה עבורכם פתרון ללא כל אתגרים טכנולוגיים (כן, לא תצטרכו לכתוב אפילו שורת קוד אחת).

מערכת וויקס אינה היחידה בשוק המציאה אפשרות גרירה והזזת אלמנטים על המסך (Drag and Drop) אך היא ללא ספק הטובה והנוחה מכולן וזוכה לביקורות חיוביות ממשתמשים רבים ומומחי טכנולוגיה בעולם כולו.

מערכת וויקס מותאמת בצורה מלאה לבניית אתרים בעברית (או בכל שפה אחרת) ללא כל מגבלה של כיוון הכתיבה, פונטים, שימוש במטבע, שקל, וכדומה.

נתחיל מכך שהמערכת מאפשרת בניית אתר עבור בעלי עסקים מתחומים רבים ונותנת מכלול של עיצובים ותבניות מצד אחד ופתרונות מקיפים לבעלי העסק מצד שני.

לא משנה אם אתם יועצים פיננסיים, קוסמטיקאיות, מטפל הוליסטי או כל נישה עסקית אחרת, סביר להניח שתמצאו את בוויקס פתרון עבורכם.

וויקס מציעה מעל 500 תבניות לאתרים בתחומים עסקיים שונים.

בניית אתר תדמיתי בוויקס:

מעוניינים לבנות אתר תדמיתי לעסק שלכם? וויקס מציאה מאות תבניות לבניית אתר לעסקים קטנים. למעשה אתרי תדמית לעסקים קטנים הייתה התחום ממנו וויקס התחילה.

מלבד מאות תבניות תוכלו למצוא מגוון פתרונות משלימים לאתר כגון טפסים, מערכת דיוור ישיר, מערכת הזמנה ותיאום פגישות ועוד עשרות פתרונות שיהוו עבורכם כלים לניהול העסק.

תוכלו לצפות בעשרות אתרי תדמית בוויקס שנבנו על ידינו.

בניית אתר תדמיתי בוויקס
בניית חנות בוויקס

בניית חנות בוויקס:

אם אתם מחפשים להתחיל ולמכור את המוצרים שלכם ברשת מערכת Wix Stores נותנת לכם את כל מעטפת הפתרונות לה אתם זקוקים.

מערכת החנויות של וויקס מאפשרת לכם למכור מגוון מוצרים ללא הגבלה של כמות או ווריאציות של כל מוצר. המערכת מאפשרת מכירת מוצרים מוחשיים ומוצרים דיגיטליים.

במערכת החנויות של וויקס תוכלו לנהל את המלאי שלכם, להציע מגוון פתרונות שילוח ואפשרויות תשלום שונות. המערכת כוללת מגוון אוטומציות לתקשורת מול הלקוח מאישור הזמנה, הנפקה ושליחת חשבונית דיגיטלית ועד הודעה על שליחת המוצר ללקוח.

מערכת החנות באה עם מכלול כלים שיווקיים כגון: מערכת דיוור ישיר, יצירת קופונים, יצירת סרטונים קידום למוצר לרשתות החברתיות ועוד.

בנוסף תוכלו למצוא בוויקס ממשק ניהול ידידותי לחנות הכולל סטטיסטיקות, מעקב הזמנות ומעקב מלאי.

תוכלו לצפות בעשרות אתרי חנות בוויקס שנבנו על ידינו.

אתר אישי בוויקס:

מעוניינים באתר עבור אירוע אישי שלכם כגון חתונה או בר מצווה? או אולי אתר אישי להציג את תיק העבודות שלכם או קורות חיים?

וויקס מציעה לכם תבניות שונות אשר ללא כל ניסיון בעיצוב גרפי תוכלו לבנות עבורכם אתר מושקע ומעוצב ללא כל בעיה.

תוכלו לצפות בעשרות אתרי תדמית בוויקס שנבנו על ידינו.

אתר אישי בוויקס
בניית בלוג בוויקס

בניית בלוג בוויקס:

וויקס היא פתרון מעולה להוספת בלוג לאתר. המערכת היא חינמית ומציאה מערכת בלוגים מתקדמת לניהול הבלוג שלכם במקום אחד.

מערכת הבלוגים של וויקס מאפשרת מגוון עיצובים, הוספת תמונות וסרטונים לפוסטים, חלוקת פוסטים לקטגוריות ושימוש בתגיות לניווט וסינון פוסטים שונים.

בעלי בלוגים הכותבים סקירות או מתעדים טיולים יכולים להשתמש באפליקצייה של וויקס ולכתוב את הבלוג שלהם מכל מקום ישירות מהטלפון הנייד שלהם.

המדריך המלא לעבודה עם הבלוג של וויקס

מוזמנים לבקר ולהתרשם מהבלוג שלנו.

bottom of page