top of page
  • תמונת הסופר/תבני | מפלצת ראשית

חדש בבלוג של וויקס - יולי 2020

עודכן: 3 באוג׳ 2020

מערכת הבלוג של וויקס לא מפסיקה להתחדש ולקבל פיצ'רים נוספים. אנחנו שמחים להיות חלק מקהילת הניסוי והתמיכה לצוות הפיתוח של הבלוג.

ריכזנו עבורכם מספר עדכונים, שינויים ותוספות שנוספו או יתווספו לבלוג.

(חשוב לזכור שלא כל התוספות כבר זמינות לכלל המשתמשים ויתכן שיתווספו רק בתקופה הקרובה)

מכירת מינויים לבלוג

חיבור הבלוג למערכת Pricing Plans

מעכשיו ניתן למכור מינויים (בתשלום או חינמיים) לפוסטים ספציפיים באתר או לכל הבלוג. בעת כתיבת פוסט נוספה לתפריט השמאלי אפשרות לבחירה של Sell Subscriptions. לחיצה פותחת לכם את התוכניות הקיימות ואפשרות להוסיף תוכנית חדשה.


המערכת מאפשרת לתת רק למינויים באתר לצפות בתכנים או להציע תכנים בתשלום.

פוסט בתשלום בבלוג של וויקס

בעת הכניסה לבלוג יקבל המבקר תצוגה של הפיסקה הראשונה ולאחריה יחסם הבלוג ובכדי לצפות בו יאלץ המבקר להירשם (או לשלם) בהתאם להגדרות.


אפשרות זאת פותחת אפיקים חדשים עבור בעלי בלוג בוויקס בניהול קהלי הקוראים, ופתיחת פוסטים ספציפיים לקהלים ייעודיים (משתתפי קורסים לדוגמא), מכירת מינויים לקריאה באתר ועוד.


בשלב זה הפיכת הבלוג וחיבורו לתשלום חוסמת את האפשרות של גוגל לקרוא את התוכן ולאנדקס אותו כך שאתרים אשר משתמשים בבלוג ככלי לקידום (SEO) פוסטים אלו לא ייסייעו בקידום. צוות הבלוג מבין את חשיבות הנושא ועובד על כך שגוגל יוכל לקרוא ולאנדקס את הפוסטים.


עיצובים חדשים:

ניתן עכשיו לבחור עיצוב לבלוג מתוך 6 עיצובים חדשים. העיצובים החדשים מאפשרים חופש עיצובי רחב יותר כולל הגדרות גודל טקסט ותמונה, רווחים ועוד.

עיצוב הבלוג של וויקס

תוספים חדשים:

תפריט קטגוריות

ניתן להוסיף לדף הפוסט או בכל דף באתר את תפריט הקטגוריות של הבלוג. ליד כל קטגוריה יופיעו מספר הפוסטים שפורסמו בקטגוריה. לחיצה על הקטגוריה תעביר את הגולש לדף הקטגוריה בבלוג.

תפריט קטגוריות בבלוג של וויקס
דוגמא לתפריט קטגוריות

ארכיון

ניתן להוסיף לדף הפוסט או בכל דף באתר את ארכיון הבלוג. הארכיון הוא למעשה רשימה של חודשים ושנים וכמות הפוסטים אשר פורסמה בכל חודש. לחיצה על החודש תעביר את הגולש לדף אשר יציג את רשימת כל הפוסטים שפורסמו באותו חודש.

דוגמא לתפריט ארכיון

הוספת קובץ לפוסט

ניתן להוסיף קובץ לפוסט ע"י בחירה בתפריט התוספות על סימן החץ. הוספת הקובץ מתבצעת ע"י העלאת הקובץ לMedia Manager ולאחר בחירת הקובץ יופיע כפתור באתר עם שם הקובץ להורדה.

אפשרות העלאת הקובץ מצטרפת לאפשרויות העלאת תמונה, גלריה, וידאו, הטמאת קוד HTML, גיף (GIF) וציטוט קוד.


באתר אצלינו תוכלו למצוא את המדריך המלא לבלוג של וויקס




הבלוג שלנו מתעדכן על בסיס שוטף, מוזמנים להירשם

תודה על הרשמתכם, ניפגש בפוסט הבא

bottom of page