top of page
  • תמונת הסופר/תבני | מפלצת ראשית

מה חדש בוויקס - דצמבר2020

סוף השנה נראה כבר באופק, חנוכה והקילוגרמים המיותרים מהסופגניות כבר כאן, החיסונים מעבר לפינה וגם העדכונים של וויקס ממשיכים להגיע. באמצעות הכלי הנפלא החדש ללינקים פנימיים בבלוג אני שמח להציג לכם את המקרא של מה חדש החודש:

מה חדש בוויקס דצמבר 2020

אז מה התחדש החודש:

שינויים בדאשבורד (Dashboard) של האתרים

הגדרות (Settings)

דף ההגדרות קיבל ניראות חדשה וסדר שונה של המידע. ההסברים לכל חלק עוזרים למצוא את המידע

אזור חדש Subscriptions

האזור החדש מיועד לצפייה וניהול של הלקוחות הרשומים לתוכניות השונות במסגרת Pricing Plans.











בלוג - Wix Blog

לינקים פנימיים בבלוג

בשעה טובה ניתן להוסיף לינקים פנימיים בבלוג. כאשר מוסיפים קישור לטקסט ניתן לבחור בין קישור לתוכן חיצוני או קישור למיקום בדף הבלוג.

באמצעות כלי זה ניתן להוסיף מיקרא לפוסטים ארוכים (ראו בראש הפוסט הזה). למדריך איך להוסיף קישורים פנימיים בבלוג של וויקס?


וידאו

כעת ישנה שליטה מלאה כיצד ומתי סרטונים מופעלים בפיד הבלוג. ניתן לבחור להפעיל סרטונים בהפעלה אוטומטית, לופ , מהירות ועוד. למדריך המלא


סטטיסטיקות חדשות לבלוג

דוחות בלוג מעמיקים חדשים אשר מסייעים בלמידה כיצד מבקרים קוראים את הבלוג שלכם, בפוסטים הפופולריים ביותר, הזמן הטוב ביותר לפרסום תוכן ועוד. למידע נוסף


חנויות וויקס - Wix Stores

אפליקציית קופונים (באנגלית בלבד)

לפני שכולם מתלהבים מהאפשרות היא כרגע זמינה באנגלית בלבד ולמכירה בדולרים. למרות זאת אלו חדשות טובות ורק ניתן לקוות שבקרוב האפלקיצייה תתורגם לעברית ותאפשר שימוש גם בשקלים.


הקופונים מנוהלים באמצעות אפליקציית Gifted.



עריכת הזמנות

לעיתים קורה שלקוחות טועים או מחסירים מידע חשוב בתהליך ההזמנה. כעת ניתן לשנות כתובת או אימייל ישירות מרשימת ההזמנות (Store Orders). למדריך המלא


אזור לקוחות - Members Area

המינויים שלי - My Subscriptions

באמצעות אזור המינויים שלי (My Subscriptions) לקוחות יכולים לנהל מינויים לרכישת מוצרים ולצפות בתוכניות ה Pricing Plans השונות שלהם


הזמנות - Wix Booking

עיצוב וסינון לוח פעילויות

כעת ניתן לסנן את לוח השנה שלך בצבעים כדי להבדיל בין הפעילויות השונות וכדי לעקוב אחר תפוסה. למדריך המלא


חשבוניות בוויקס

כידוע לא ניתן להשתמש בישראל בחשבוניות של וויקס. עד היום היה ניתן להתחבר למערכת חשבונית ירוקה או למערכת ICOUNT ולאחרונה נוספה האפשרות להשתמש גם במערכת EasyCount

עדכון לחשבונית ירוקה

לאחרונה העירה את תשומת ליבנו אחת הלקוחות על כך שבאפשרויות הניהול של התקשורת מול וויקס בחשבונית ירוקה ניתן להגדיר שגם פעולות שתעשו ללא סליקה באתר כגון הנפקת הזמנה ידנית בחנות ו/או צירוף משתמש ידנית לתוכנית תשלום תנפיק חשבונית אוטומטית.

את ההגדרה הנ"ל תמצאו בחלון של Wix במרקט של חשבונית ירוקה תחת תיבת הסימון "הפקת מסמכים אוטומטית על הזמנות בתשלום טלפוני / חיצוני"



אימות דו שלבי

בימים האחרונים לקוחות רבים מקבלים הודעה מוויקס שנראית חשודה בעיני רבים (ובצדק) המתארת על אירוע אבטחה במערכת אחרת מוויקס שהובילה לחשיפה של שמות משתמש וססמאות של לקוחות וויקס.

המייל לגיטימי לחלוטין וניתן לקבל מידע נוסף באתר התמיכה של וויקס


בעקבות כך וויקס ממליצה על הוספת אימות דו שלבי לחשבון וויקס שלכם. מוזמנים לקרוא את המדריך איך להוסיף אימות דו שלבי לחשבון וויקס (2-step verification)

איך להוסיף אימות דו שלבי לחשבון וויקס

פינת הקוד - Corvid או Wix Code (תבחרו אתם)

עיצוב חדש

אזור הקוד בעורך קיבל עיצוב חדש שבעינינו מייעל את העבודה. למדריך המלא


הוכחה חברתית

האפליקציה הנפלאה של ProveSource הגיעה לWixAppMarket.

באמצעות האפליקציה תוכלו לייצר הוכחה חברתית באתר שלכם על קניות אחרונות, המלצות ועוד.

הוכחה חברתית אפליקצייה לוויקס

פיצ'רים בבטא

ניסוי ע"י משתמשים וכרגע זמין רק לרשומים לתוכנית הבטא של וויקס


אשף נגישות


מדהים, מערכת המסייעת בהנגשת האתר.

המערכת מורכבת ממדריך מותאם אישית בן 3 שלבים אשר מסייעים בהנגשת האתר לבעלי מוגבלויות. המערכת מבוססת על תקני נגישות בינלאומיים, אשף הנגישות סורק את האתר ומזהה בעיות נגישות, אשר לאחר מכן ניתן לתקן ישירות בתוך האשף, ללא צורך בידע מוקדם. לבעיות שלא ניתנות לאיתור אוטומטי, המערכת מייצרת רשימת ביקורת נוחה לעקוב, המסבירה בדיוק אילו בעיות צריך להיזהר וכיצד לתקן אותן. אשף הנגישות חוסך זמן, משפר את איכות האתר ומבטיח שבעלי מוגבלויות שונות יכולו להינות מהאתר.

חשוב להדגיש שאינני יודע האם התקן הבינלאומי זהה לתקן הישראלי, אך ללא ספק הכלי ייסיע רבות בעיקר לאור השינויים השונים בחוק הנגישות בישראל.


בניית אתר וויקס היא מלאכה שנראית קלה אך מצריכה עבודה והתמקצעות. מוזמנים לבקר ולהשתמש במבחר מדריכי וויקס באתר אצלנו או לפנות אלינו בכל שאלה או פרוייקט באמצעות טופס צור קשר, מייל: studio@wixmonster.co.il, טלפון: 058-4504255 או באמצעות יונת דואר.


את כל העדכונים וחדשות תוכלו למצוא כאן

הבלוג שלנו מתעדכן על בסיס שוטף, מוזמנים להירשם

תודה על הרשמתכם, ניפגש בפוסט הבא

bottom of page