top of page
  • תמונת הסופר/תבני | מפלצת ראשית

פרשת השבוע, ג'ירו ואיך זה קשור לSEO



ג'ירו 2018 בכביש 40, צילום wixseomonster

בסוף השבוע שעבר ותחילת השבוע הזה תקפה את ישראל בהלת הג'ירו, גם אותי היא תקפה, שילוב של גאווה ואולי אמונה שמשהו טוב יכול גם לקרות.

כשיצאנו לראות את הרוכבים עוברים בכביש 40 הגדרתי את זה כחוויה של פעם בחיים, ואולי כך זה צריך להיות בשביל חוויה אמתית שתמשיך לפמפם בזיכרון לאורך זמן רב.

פרשת השבוע היא "בחוקותי" בה הקב"ה מבטיח לבני ישראל, שאם יקפידו ללכת בחוקות התורה יזכו לברכה בשדות ובפרי העץ, לשלום ולשלווה, לברכה בבית ולגדולה רוחנית וקרבה לה'.

אינני אדם דתי ואני מודה שגם הרבה מצוות אני לא שומר אך מה שאני לומד מהפרשה היא שיש ברכה בעבודה קשה, לצערי היא לא תמיד נראית בצורה מידית והתסכול הוא רב אך היא תגיע.

אז איך זה קשור הכל ביחד:

הג'ירו הגיע לישראל מתוך אמונה של אדם אחד בישראל ועולם הרכיבה בה, האמונה והעבודה הקשה שלו ושל חברי קבוצת סיקלינג אקדמי הביאו את הג'ירו וזכינו לראות קבוצה ישראלית עם רוכבים ישראלים יחד עם עוד 150 רוכבים מהעולם רוכבים בנופי ארצנו המדהימים.

ולSEO ?

הSEO הוא העבודה הקשה שבעלי עסקים קטנים צריכים לעשות בשביל לזכות בברכה והצלחה בעסק. העבודה היא קשה, סזיפית וארוכה אך מביאה תוצאות לעסק.

כמו רוכב אופניים אסור לוותר בעלייה כי כשמגיעים למעלה הכל כבר נראה אחרת, וכשיש ירידה חשוב להשתמש בה בכדי לצבור תנופה לקטע הבא.

אז קצת פילוסופיה לשבת כנראה לא תהרוג אתכם ואותי.

שיהיה לכולנו שבת שלום וסופש נהדר ורגוע

הבלוג שלנו מתעדכן על בסיס שוטף, מוזמנים להירשם

תודה על הרשמתכם, ניפגש בפוסט הבא

bottom of page