top of page

הנה תוצאות למה שחיפשתם

נמצאו 84 תוצאות עבור ""

  • ניתן למחוק פוסטים בבלוג

    ניתן למחוק פוסטים או להפוך פוסט שוב כטיוטא למדריך המלא איך למחוק פוסטים בבלוג של וויקס הכל על הבלוג של וויקס

  • אופטימיזציה של אתרי WIX וקידום אתרים בגוגל

    על מה אתם חושבים כשאתם חושבים על בניית אתרים? סביר מאד להניח כי התמונה שעולה לכם בראש היא של מלאכה מורכבת, שעות עבודה ארוכות, תלות בסוללה של אנשי מקצוע והוצאות כספיות אדירות. אמנם תוכלו תמיד לפנות אל חברה שמציעה שירות בניית אתרים, אך הבשורה האמיתית של אתרי WIX היא ביכולת שלכם לבנות את האתר שלכם בעצמכם כבר ממש בעוד כמה שניות. מדובר על פלטפורמה חינמית וידידותית מאד למשתמש, באמצעותה תוכלו ליצוק את הרעיונות שלכם אל עמודי אינטרנט. למרות הנגישות הרבה, חשוב לציין כי כל עוד אתם מעוניינים בתוצר מקצועי יותר, פנייה אל חברה המציעה שירות בניית אתרים היא המומלצת ביותר. מה רבים לא לוקחים בחשבון? מאחר ומדובר על פלטפורמה חינמית, הרי שרבים ניגשים אל מלאכת בניית האתר, ולרוב גם מעלים אותו לאוויר לאחר כמה שעות עבודה. בפועל, אין באמת משמעות (כמעט) לאתר שלכם, מבלי שאתם חושבים צעד אחד קדימה על קידומו במנוע החיפוש ועל כל התהליך שנקרא אופטימיזציה. לכן, כל עוד אתם רוצים להבטיח שהאתר שלכם יכנס אל המגרש של הגדולים, פנו אל חברה שתבנה את האתר שלכם על בסיס ידע מקצועי ומיקוד על אופטימיזציה. אחת ולתמיד: מהי אופטימיזציה? כשמדברים על אופטימיזציה, מדברים על סט של פעולות שניתן (וצריך) לעשות לטובת קידום האתר שלכם. קידום אתרים בגוגל זהו תחום מורכב המבוסס בגדול על 3 דברים: תוכן, קישורים ואופטימיזציה. בסופו של דבר, מבלי שיהיו באתר שלכם מבקרים רבים שנחשפים לשירותים או למוצרים שלכם, הרי שאין לו באמת תכלית. אופטימיזציה, על כל הפעולות המגולמות בתוכה, מייצרת בעבורכם את האתר החוויתי ביותר למשתמש (מנראות ועד מהירות), וכזה שמנועי החיפוש "אוהבים" ומחבקים בחיבוק גדול. ישנם אלו הממליצים על בניית אתרי WIX רק לאלו המעוניינים בדף נחיתה או בבניית בלוג אישי. בפועל, ניתן להקים אתר בפלטפורמה זו גם עבור שימושים עסקיים אחרים, תוך שנוקטים בכל האמצעים והטכניקות על מנת לקדם את האתר הלאה בגוגל. איך גם אתם תוכלו לצוף מעל לכל האתרים האחרים? ישנן תחרויות בהן המטרה היא להגיע למקום הראשון. כשמדובר על אתר ה-WIX שלכם? התחרות היא על העמוד הראשון במנוע החיפוש google. בעת שהאתר שלכם אכן יעלה בעמוד הראשון, הרי שהסבירות להקלקלות עליו גבוהה וכך נחשפים אליכם עוד לקוחות פוטנציאליים. המציאות הדיגיטלית מבוססת על סביבה דינאמית שמשתנה בכל רגע ורגע. המשמעות? עליכם לפעול דרך קבע בכל הקשור לאופטימיזציה, על מנת לבלוט מעל כולם. לא מה אתם רוצים, אלא מה הגולשים רוצים כשמדברים על אופטימיזציה ועל קידום האתר, מדברים בעיקר על התאמת האתר לצרכי הגולשים. נסו לחשוב על האתר שלכם כעל מוצר בפני עצמו: מבלי שהוא יהיה נחשק ומבלי שהוא יענה על צורך, הרי שלא יהיה לו ביקוש. לכן, חשוב לנקוט בכל הפעולות הנדרשות ולהבטיח את התנאים האידיאלים לקיומה של האופטימיזציה המירבית. אופטימיזציה ניתן ליישם ולבדוק גם בשלבי הקמת אתר ה-WIX, גם רגע לפני שהוא עולה לאוויר וגם לאחר שהוא כבר נגיש לגולשים. אחת הבעיות שעלולות לצוץ היא לדוגמא מהירות האתר. נסו לחשוב על עצמכם כגולשים: האם הייתם מתעכבים על אתר איטי או שהייתם ממהרים למתחרה? בסביבה המקוונת, גולשים רוצים לקבל את מבוקשם בכאן ועכשיו, ובטח שהם לא ימתינו לטעינת עמוד מסוים ממושכות. לכן, חשוב לשים את הדגש על סוגיית המהירות, לתקן את הכשלים וכך למנף גם את חוויתם של הגולשים הבאים. האם אתם יודעים מי המלך? הכירו אותו אולי אחד הדברים המזוהים ביותר עם תהליכי האופטימיזציה – הוא התוכן. לטובת קידום האתר בצורה אורגנית, הרי שעליכם להקדיש חלק של בלוג / מאמרים / טיפים בתוך האתר המיועד לגולשים שלכם. במאמרים האינפורמטיבים שתחלקו עם הגולשים, גם תשלבו ביטויים ספציפים התואמים לתחום העיסוק שלכם. אותם ביטויים (שתחלצו מתוך חקר ביטויים), משקפים את החיפושים הפופולארים ביותר של הגולשים בהתאם לתחום העיסוק שלכם (לדוגמא: מסעדות, תכשיטים או חברה קבלנית שעוסקת בבנייה ירוקה). עצם ההיצמדות שלכם לביטויים ושזירתם בתוך התכנים שאתם מעלים לאתר, אתם עושים פעולה של אופטימיזציה. כך, מנוע החיפוש google לומר להכיר ולהבין אתכם וכך הוא מציף אתכם מעלה במנוע החיפוש. חשוב לציין כי גוגל יודע גם לבחון את איכות האתר, כך שיש להשקיע בתוכן איכותי שאכן מעניק ערך מוסף לגולש. דגשים חשובים לאורך בניית האתר ובדיקת האופטימיזציה התזמון האידיאלי ביותר לבדיקות האופטימיזציה, הוא רגע לפני שאתם מעלים את האתר לאוויר. כשם שמסעדות עושות אירועים סגורים ותקופות הרצה על תפריטים לפני ההשקה הגדולה, כך גם אתם. תוכלו לבצע את הבדיקה בעצמכם, או להסתייע במתנדבים: הם אלו שיגלשו באתר, יחוו אותו וימסרו לכם את חוות דעתם. על מה חשוב לשים את הדגש? האם האתר מותאם גם לגלישה סלולארית? עד כמה האתר עולה מהר עד כמה האתר מהיר לאחר הכניסה אליו האם הלחצנים אכן מובילים לעמוד הייעד צרו כותרות ענייניות לכל עמוד דאגו לתיאור מושך ואטרקטיבי לאתר במנוע החיפוש "טפחו שגרה" של קישורים בעמודים הפנימיים האם טופס יצירת הקשר אכן שולח מסרים לייעדם

  • סטטיסטיקות בבלוג של וויקס

    *** חדש***חדש***חדש***חדש מערכת הבלוגים כוללת עכשיו מידע סטטיסטי על מבקרים באתר, צפיות בפוסטים לאורך זמן ומידע על הפוסטים האחרונים והנצפים ביותר. איך מגיעים לסטטיסטיקות: > היכנסו לדאשבורד Dashboard > ליחצו על Marketing Tools > ביחרו ב Blog Analytics **במקרה ויש לכם גם חנות או הזמנות יתייכן והכותרת תיהיה רק Analytics ניתן למצוא מידע מפורט על כל האזורים השונים באתר מוזמנים למדריך המלא על הבלוג של וויקס #WIX_BLOG

  • איך להתקדם בטופס באמצעות TAB?

    רבים מאיתנו כאשר ממלאים טופס משתמשים במקש ה-TAB להתקדם מתיבת מילוי אחת לבאה אחריה. בכדי להגדיר את סדר ההתקדמות בטופס בוויקס באמצעות מקש TAB היכנסו לעורך: צרו את הטופס עמדו על תיבת הטקסט הראשונה בסדר המילוי, ליחצו על עכבר ימני בחרו Arrange ולחצו על Bring To Front המשיכו כך לתיבת המילוי הבאה וכך עד תיבת המילוי האחרונה בסיום, בצעו את אותו דבר לכפתור השלח. ליחצו Publish ובידקו שהכל עובד כמו שצריך. בצורה זאת ניתן גם לסדר את התקדמות התנועה בדף עבור בעלי מוגבלויות אשר משתמשים רבות במקש הTAB להתקדם בדף. תודה לענת בילינסון - מומחית וויקס על הטיפ😍😍😍

  • איך להוסיף מוצרים קשורים (Related Products) בחנות של Wix

    מי לא רוצה למכור יותר בחנות שלו? אחד הדרכים להגדיל מכירות בחנויות הינה המלצה לקונים על מוצרים קשורים/נילווים/משלימים. בחנויות וויקס ניתן להוסיף גלריית מוצרים קשורים ( Related Products Gallery). איך זה עובד? וויקס פיתחה אלוגריתם אשר מייצר את הגלרייה הזאת בכל מוצר ומוצר בהתאם למוצר בה הוא מוצג. לדוגמא: אתם בעמוד מוצר של חולצת טי שירט אשר מופיעה בשלוש קטגוריות שונות בחנות: * חולצות טי שירט * חדש בחנות * בגדי קיץ מה יופיע במוצרים נילווים: בעדיפות ראשונה - חולצת טי שירט שנכללת בכל שלושת הקטגוריות בעדיפות שניה - מכנסיים שמופיעים בשתים מתוך שלוש הקטגוריות בעדיפות שלישית - מוצר אחר המופיע מתוך שלוש הקטגוריות איך להוסיף גלריית מוצרים נילווים: ניתן להוסיף את הגלרייה בעמודי מוצר, עגלת קניות ואפילו בעמוד תודה לאחר קנייה בעמוד ליחצו על "My Store" ביחרו " Add Store Elements " הוסיפו את " Related Products " לעמוד וזהו הכל מוכן קיימת גם אפשרות בניית מערכת מוצרים נילווים באמצעות וויקס קוד (Wix Code, Corvid). ניתן לצפות במדריך השלם באתרCorvid by Wix בקישור צריכים עזרה? מוזמנים ליצור קשר #wixstores #tips

  • חיפוש באתרי וויקס

    פונקציית החיפוש באתר מועילה מאוד לגולשים באתר למצוא את התוכן שהם מחפשים (בעיקר באתרים גדולים עם תוכן רב) ובין היתר מסייעת גם בקידום אתר וויקס שלכם. החיפוש באתר כולל תוצאות מדפים דינמיים. קבלו את ה SEARCH BAR המוצר תומך בעברית ומאפשרת חיפוש בעברית ותוצאות החיפוש מיושרות לימין. איך להוסיף לאתר: 1. הוספה ADD 2. בחרו ב MORE (אחרון למטה) 3. בחרו באלמנט חיפוש וגררו אותו לאתר מומלץ מאוד להכניס אותו ל HEADER או ה FOOTER וכך יופיע בכל הדפים למדריך המלא: איך להוסיף אפשרות חיפוש לאתר וויקס? כמה טיפים קטנים: בכדי להסתיר דפים מלהופיע בתוצאות החיפוש יש לכבות בהגדרות העמוד > SEO (Google) > Show This page on search results בכדי שתופיע תמונה בדף התוצאות ליד שם העמוד יש להוסיף בהגדרות העמוד תמונה תחת Social Share החל מ14.01.2020 ניתן לחבר את החיפוש באמצעות קוד ( Search API ) ולהרחיב את אפשרויות תצוגת תוצאות החיפוש ואפשרויות סינון ומיון. למידע המלא באתר וויקס קוד (Velo by Wix) #SEARCH_BAR יש לכם שאלות על וויקס? אולי תמצאו את התשובה אצלנו, כיתבו את השאלה בשורת החיפוש.

  • המרכיבים החשובים בדירוג תוצאות החיפוש בגוגל

    כולם מדברים על ה"אלוגריתם של גוגל" אותה מפלצת דו ראשית שמפחידה את כל בעלי האתרים ומקדמי האתרים. אז בואו ננסה לפשט את המפלצת הזאת. לגוגל יש יותר מ-200 קריטריונים באלוגריתם החיפוש שלה. אך אל תדאגו, אתם לא באמת צריכים לדעת את כולם. למעשה מטרת 200 קריטריוני החיפוש של גוגל היא למדוד שלושה דברים: רלוונטיות, סמכות/אמינות ואיכות רלוונטיות: עד כמה דף מתאים לחיפוש שבוצע. הבסיס לכך כמובן הוא שהדף יכלול את הביטוי שחיפשו. לדוגמא, נניח שחיפשתם "חולצה ורודה". גוגל תבצע חיפוש באינדקס שלה לדפים שמכילים את הביטויי "חולצה ורודה". וכפי שאנחנו יודעים גוגל מאוד טובה בזה ולכן כמעט ולא נראה בתוצאות "שימלה ורודה" כאשר חיפשנו "חולצה ורודה". סמכות/אמינות: עד כמה גוגל סומכת/מאמינה בתוכן בדף. ישנם דרכים שונות שגוגל בודקת את האמינות והסמכות של דפים, אך אחד הקריטריונים החזקים ביותר הוא קישורים. ככל שלדף/אתר יש יותר הפניות קישורים נכנסים כך האמינות שלו גבוהה יותר. איכות: האיכות נמדדת ע"י המוניטין של האתר שלכם, מבנה התוכן של האתר ואיך משתמשים מגיבים לאתר שלכם בתוצאות חיפוש. המדידה הקשה ביותר להבנה היא איכות מכיוון שהיא מבוססת על מרכיבים שונים ועל גלישת משתמשים בפועל. למעשה ניתן לפרש את זה בפשטנות בהאם אתם נותנים ערך לגולש עם התוכן שלכם. אם נחזור לדוגמא של ה"חולצה הורודה", במידה וגולש נכנס לדף שלכם הוא מצפה למצוא מידע על "חולצה ורודה" במידה והוא לא מצא ועזב את הדף במהירות וממשיך בחיפוש שלו, גוגל מבינה שאיכות הדף הייתה נמוכה עבור המחפש. אני ממליץ לכם לבקר באתר של גוגל על חיפוש בגוגל How Search Alogritems Works #seo, #seo_basics

  • הדרכת WIX בקורס מקדמי אתרים

    בדצמבר 2018 התחלנו להדריך WIX במסגרת קורס מקדמי אתרים של מכללת ג'ון ברייס (John Bryce) ומכללת SEO Simple בהובלתו המקצועית של ג'קי סויקיס. ההחלטה לשלב את לימודי WIX בקורס לא הייתה קלה עבורם, אך לאחר שהבינו את היכולות של וויקס ואת היתרון התחרותי שיהיה לבוגרי הקורס מלימוד וויקס והתמקצעות בקידום אתרי WIX הוחלט על שילובנו בקורס והקצאת 16 שעות לימוד אקדמיות ללימודי וויקס. סיליבוס הקורס מורכב מ: הכרת המערכת של וויקס האדיטור - Wix editor כללים בבניית אתר וטיפים לעיצוב בניית אתר וויקס הכרת כלל התוספים של וויקס הכרת הSEO של WIX ותפעולו תרגול מעשי בהכנת אתר וויקס לקידום במהלך הקורס נשאלות שאלות רבות כגון: למה כדאי לבנות אתר בוויקס? למי כדאי לבנות אתר בוויקס? ועוד... עבורנו האתגר לא קל, החניכים מגיעים מלאים בידע על קידום אתרים, בהרבה "שמועות" ששמעו על וויקס ואנחנו נאלצים להתמודד (אם מותר להגיד, בכבוד) שוב ושוב עם שאלות שלרובן אין כל אחיזה במציעות. לאורך כל הקורס אנחנו מנסים להתרכז בעובדות וללמד את הכלים.

  • איך עובדים מנועי חיפוש?

    שמעתם על הביטוי "האתר מאונדקס בגוגל?", שאלתם את עצמכם איך גוגל מביא את תוצאות החיפוש כל כך מהר?אמנם מנועי חיפוש הם משהוא מורכב ומסובך אך ניסינו לפשט את החיים ולתת הסבר פשוט ומתומצת על איך עובדים מנועי חיפוש. מנועי חיפוש משתמשים בזחלנים (עכבישים - search engine spiders) למצוא דפים ברכבי הרשת. כאשר הם מוצאים דף הם סורקים את התוכן שלו. לאחר שהדף נסרק הוא מתווסף לאינדקס של מנוע החיפוש, שהוא למעשה עותק של הדף הנסרק. זה למעשה מסביר איך תוצאות חיפוש בגוגל כל כך מהירות, לגוגל יש עותק של הדף. (זה גם ההסבר למה לוקח זמן לתכנים שלנו להתעדכן בתצוגה של גוגל, אבל על זה נדבר במאמר אחר) כאשר אנחנו מבצעים חיפוש בגוגל, גוגל סורקת את כל הדפים באינדקס שלה במטרה להחזיר את התשובה המתאימה ביותר לשאלת החיפוש. דירוג התוצאות מבוסס על מעל 200 קריטריונים שונים באלוגריתם של גוגל עליהם תוכלו לקרוא במאמר. אני ממליץ לכם לבקר באתר של גוגל על חיפוש בגוגל How Google Search Works #seo, #seo_basics

  • תגובות אנונימיות בבלוג

    בלוג של וויקס מאפשר כתיבת תגובות אך מחייב את הגולשים להירשם לאתר לפני הכנסת התגובה. לדרישה זו יש יתרונות וחסרונות אך אין זה הנושא שהתכנסנו עבורו... החל מהיום מאפשרת וויקס להוריד את מערכת התגובות המובנית ולהוסיף אפליקצייה לכתיבת תגובות אנונימיות. איך עושים את זה: בעורך ליחצו על My Blog (הסימן הקטן של עט נובע) ליחצו על Blog Pages ליחצו על Post ויפתח דף פוסט. בשלב זה ליחצו על אזור הבלוג וביחרו ב Settings. ב Settings: יש לבחור בDisplay לאחר מכן לגלול למטה ל Recent Posts & Comments ולכבות את כפתור Show Comments כעת אין אפשרות לכתוב תגובות באתר. בכדי להוסיף אפשרות לכתיבת תגובות יש להיכנס לחנות האפליקציות של וויקס ולחפש "comments" ישנן מספר אפליקציות לבחירה ולשימוש מוזמנים למדריך המלא על הבלוג של וויקס #WIX_BLOG

  • הגדרת כיוון כניסה ב REPEATER

    זוכרים שאפשר לבנות אתר וויקס בעברית? זוכרים שאנחנו כותבים מימין לשמאל? מה שהמקצוענים קוראים Right to Left? אז עד היום לא היה ניתן להגדיר ב Repeater מאיזה כיוון יכנסו הנתונים (היה ניתן רק להגדיר לאיזה צד הם ייושרו) ומהיום כותבי עברית וערבית מוזמנים להתחדש באפשרות בחירה. בכדי להגדיר את הכיוון: 1. יש לחוץ על Layouts של ה-repeater הנבחר 2. לבחור Right to Left כמובן שעדיין ניתן להגדיר להיכן ייושרו התיבות השונות ב Repeater תהנו #REPEATER #WIXCODE #CORVID

  • האצת טעינה בבלוג AMP & Schema

    שיפור נוסף למהירות טעינת הבלוג של וויקס באמצעות הוספת AMP & Schema . פעולות אלו מסייעות בהאצת הבלוג וטעינתו אצל הגולשים מוזמנים למדריך המלא על הבלוג של וויקס #WIX_BLOG

bottom of page